Ugovor o prodaji

 

Радиш као комерцијалиста у привредном друштву „Флора“ ДОО, које се бави трговином на велико. Привредно друштво добро послује и директор је одлучио да опреми канцеларије новим намештајем. Уговор о продаји закључујете са реномираним произвођачем намештаја „Ваш избор“ и испорука је извршена по уговору, на обострано задовољство. Након  15 дана од пријема намештаја уочавате промену на орману који сте добили на коришћење. Врата се не затварају добро, као у почетку, када сте га добили. Имате утисак да је то последица влаге, па сте позвали столара да их погледа. Столар сматра да је у питању сирова даска. Директор привредног друштва „Флора“ ДОО, обратио се произвођачу намештаја „Ваш избор“ са примедбом да орман у комерцијалној служби има материјални недостатак. Произвођач намештаја констатовао је да не види у чему је проблем, пошто у моменту пријема робе није било никаквог недостатка на орману. Имајући у виду насталу ситуацију, директор ти налаже да сагледаш проблем који је настао.

 

  1. Наведи када ствар има материјални недостатак.

 

  1. Која  права има купац, ако се утврди да ствар има материјални недостатак?

 

На основу анализе постојеће ситуације дај мишљење  о томе ко је у праву: директор ПД „Флора“ или произвођач намештаја „Ваш избор“ и образложи своје мишљење

Advertisements

O srednjoskolskopravo

Diplomirani pravnik, profesor pravne grupe predmeta u Ekonomsko-trgovinskoj skoli u Paracinu.
Ovaj unos je objavljen pod Pravo u trgovini - situacijski zadaci. Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s