Uvodni tekst

Internet sam uglavnom koristila za e-mail komunikaciju sa prijateljima i kolegama. To je ograničen broj ljudi koji su meni bitni. Odnedavno sam na Facebook-u. Moja komunikacija se umnožila, uvidela sam koja je prednost ove društvene mreže. Informacije koje razmenjujemo svakodnevno, za mene su jako bitne.

Bez interneta ne mogu zamisliti pripremu nastave. Informacije i tekstovi, koje nalazim, za mene su dragoceni. Udžbenici nisu dovoljni za savremenu nastavu. Nastava je bogatija i zanimljivija, uz korišćenje ovog moćnog medija. Nastavnici moraju koristiti sve informacije sa interneta, ukoliko žele ići u korak s vremenom. Učenici su informatički pismeni i  dostupne su im sve informacije. Nezamisliva je klasična nastava čiji je izvor znanja samo udžbenik. Nastavnik koji nije toga svestan, dolazi u situaciju da učenicima ne može objasniti neke pojmove.

Nastavni materijali koje spremam, namenjeni su mojim učenicima. Želim da im budu dostupni za učenje, usavršavanje, redovnu i dodatnu nastavu. Bitna mi je saradnja sa kolegama koje predaju pravo, zbog konsultacija i razmenjivanja različitih nastavnih sadržaja. Jedini sam profesor prava u svojoj školi i znam koliko je teško raditi sam. Timski rad i saradnja je nasušna potreba savremene prosvete. Stoga je pokretanje bloga na kome ću objavljivati nastavne sadržaje, jako bitna faza u mom profesionalnom radu. Sem nastavnog materijala, planiram da objavim situacijske zadatke koje koristim u nastavi za ogledna odeljenja, komercijaliste, službenike osiguranja i finansijske administratore.

Očekujem lakšu komunikaciju, bolju saradnju sa učenicima i veće znanje svojih učenika. Zar to nije cilj prosvete? Mislim da jeste.

O srednjoskolskopravo

Diplomirani pravnik, profesor pravne grupe predmeta u Ekonomsko-trgovinskoj skoli u Paracinu.
Ovaj unos je objavljen pod Uncategorized, uvod. Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

